Serwis KIA Opole
Twój samochód KIA odmówił posłuszeństwa? A może czas na przegląd? Zajmiemy się Twoim samochodem, żeby jak najszybciej odzyskał pełną sprawność.
Adres:
ul. Krapkowicka 14
45-772 Opole
Zobacz na mapie
Dane kontaktowe
Telefon: 77 40 86 680
Email: kontakt@szic.pl
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00
Sobota
8:00 – 14:00
Niedziela
Zamknięte
Wiemy, jak dbać o samochody KIA
Salon SZIC w Opolu oferuje autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla właścicieli samochodów KIA. Nasze usługi serwisowe to pełna diagnostyka pojazdu, naprawa usterek oraz wymiana części. Pracujemy na produktach najwyższej jakości, które wzmacniają trwałość i bezpieczeństwo pojazdu.
Działamy sprawnie, szybko i ponad standard
W naszym autoryzowanym serwisie KIA otrzymasz więcej niż przegląd czy naprawa samochodu. To kompleksowa obsługa, dzięki której unikniesz niedogodności związanych z serwisowaniem pojazdu.
Samochód zastępczy
Zachowaj pełną mobilność i niezależność – na czas naprawy udostępniamy samochód zastępczy.
Holowanie samochodu
Nie możesz ruszyć? Żaden problem. Zadzwoń, a odholujemy samochód do naszego warsztatu.
Pojazd alternatywny
Na czas serwisu chętnie udostępnimy Ci hulajnogę elektryczną lub rower. I to zupełnie bezpłatnie.
Usługa door-to-door
Odbierzemy od Ciebie samochód,
a po zakończonym serwisie dostarczymy auto we wskazane miejsce.
Twój samochód wymaga naprawy lub przeglądu?
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się
z Tobą w ciągu 15 minut, lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.
Wypełnij formularz i umów serwis
Masz pytania o serwis KIA?
Sprawdź, czy nie znajdziesz tu odpowiedzi
Kiedy należy wykonać pierwszy przegląd samochodu KIA?
Pierwszy przegląd wykonaj po przejechaniu 15 000 km lub po upływie roku od daty zakupu, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze. W razie wątpliwości nasi mechanicy sprawdzą stan oleju podczas standardowego przeglądu.
Jakie rodzaje napraw są dostępne w serwisie KIA?
Zobowiązanie Serwisowe KIA pozwala Ci na beztroską eksploatację pojazdu i oferuje naprawy wnętrza, nadwozia, szyb oraz inne usługi związane z utrzymaniem stanu technicznego pojazdu. Postaramy się rozwiązać wszystkie problemy związane z eksploatacją auta tak, żeby klient był zadowolony,
Czy serwisowanie w autoryzowanym serwisie KIA jest obowiązkowe?
Nie jest obowiązkowe, ale zalecane, aby zachować gwarancję producenta oraz zapewnić dostęp do oryginalnych części zamiennych. Autoryzowane warsztaty KIA są także zalecane także po wygaśnięciu gwarancji producenta.
Jak często należy wymieniać olej w silniku?
Zaleca się wymianę oleju co 15 000 km lub co rok, ale dokładne informacje znajdziesz w harmonogramie przeglądów.
Czy zajmujecie się naprawą auta po wypadku na drodze?
Tak. W salonie SZIC Opole chcemy dostarczać kompleksowe usługi w obszarze obsługi klienta, dlatego zajmujemy się też naprawami w ramach likwidacji szkód. Współpracujemy z towarzystwami ubezpieczeniowymi i zapewniamy kompleksową likwidację szkód. Pomożemy Ci oszacować szkody i bezgotówkowo rozliczymy się z ubezpieczycielem.
Czy w ramach serwisowania mogę liczyć na samochód zastępczy?
Wiele autoryzowanych serwisów KIA oferuje samochód zastępczy podczas trwania naprawy, ale szczegóły oferty mogą się różnić. W naszym salonie jest możliwość otrzymania samochodu zastępczego, gdy Twój samochód jest w naprawie, na okres do 9 dni. Możesz także wypożyczyć u nas samochód zastępczy na bardzo korzystnych warunkach.
Nasze usługi
W salonie SZIC Opole oferujemy pełny pakiet usług związanych z zakupem samochodu KIA oraz jego utrzymaniem