SPIS TREŚCI

Umów się
na jazdę próbną

UVO Connect to technologia marki Kia, która pozwala na sprawdzenie wielu rzeczy i sterowanie przydatnymi funkcjami. Usługi cyfrowe działają w samochodach wyprodukowanych w 2020 roku, które wyposażone zostały w system multimedialny o przekątnej 10,25 cala. W skład pojazdów wchodzą Sorento, Niro, e-Soul, a także rodzina Ceed. Oprócz tego UVO Connect pojawi się również w odświeżonych modelach: Picanto, Rio, Stonic oraz Stinger. Zobacz, co możesz zrobić dzięki tej technologii.

Czy mój samochód obsługuje UVO Connect?

Można to w bardzo prosty sposób sprawdzić. Należy wejść do głównego menu nawigacji i zobaczyć, czy dostępna jest ikonka UVO. Dodatkowo można wejść w ustawienia, w zakładkę dane/sieć. Jeśli nie ma w tym miejscu zakładki UVO – niestety, nie posiadasz tej funkcji w swoim pojeździe. Systemu również nie można wgrać w serwisie, ponieważ nie jest to tylko kwestia aktualizacji oprogramowania, ale także fizycznych zmian w systemie multimediów.

Jak mogę uruchomić UVO Connect?

Pierwszą czynnością jest włączenie UVO w pojeździe. Aby to zrobić trzeba wydać polecenie “Aktywuj UVO”, zaakceptować regulamin, zapoznając się tym samym z warunkami prywatności. Po tym procesie wyświetli się komunikat o pozytywnym zakończeniu procesu i data, do której będzie można bezpłatnie korzystać ze wszystkich funkcji oferowanych przez UVO Connect. Na ten moment okres ten wynosi 7 lat, czyli tyle, ile gwarancja na nowy samochód marki Kia.

Kolejną czynnością jest zainstalowanie aplikacji Kia Uvo Connect na smartfonie. Jest ona dostępna zarówno na Google Play, jak i App Store. Po procesie instalacji możemy włączyć aplikację i zarejestrować się. Całość jest intuicyjna i łatwa do przejścia.

Cały proces kończy się sparowaniem telefonu z samochodem. Zaraz po włączeniu aplikacji pojawi się button “Dodaj pojazd”. Zostajemy poproszeni o numer VIN pojazdu, a po jego wprowadzeniu na ekranie multimedialnym auta wyświetli się komunikat o pobraniu kodu, który trzeba przepisać na smartfona.

Na co pozwala mi UVO Connect?

Po włączeniu aplikacji na smartfonie zobaczysz mapę, a na niej położenie pojazdu. W górnej części ekranu zobaczysz zasięg samochodu na paliwie lub (w przypadku elektryków i hybryd) na energii dostępnej w akumulatorach.

Masz również dostęp do ciekawej funkcji, dzięki której klikając w interesującą Cię datę, zobaczysz informacje o trasach wykonywanych tego dnia – czas trwania, przejechane kilometry, prędkość maksymalna i średnia.

W zakładce status masz możliwość sprawdzenia zamknięcia drzwi, wyłączenia silnika czy klimatyzacji. Oprócz tego zobaczysz stan baterii (w przypadku hybryd i elektryków), a także czas do końca ładowania w momencie, gdy auto podłączone jest do zasilania.

Chcesz widzieć najważniejsze informacje dotyczące Twojego samochodu? Możesz wyświetlić raport o stanie pojazdu. Znajdziesz tam status różnych podzespołów – ciśnienie w oponach, sprawność poduszek powietrznych, silnika czy różnego rodzaju asystentów. Oprócz tego można sprawdzić przebieg całkowity czy liczbę uruchomień pojazdu od momentu działania systemu UVO w danym modelu.

UVO pozwala także na zdalną obsługę auta. W ramach tego właściciel może:

  • zamknąć lub otworzyć pojazd,
  • w przypadku aut z napędem hybrydowym czy elektrycznym rozpocząć lub zatrzymać ładowanie pojazdu,
  • zaprogramować czas włączenia lub wyłączenia ładowania.

Kia zapowiada jednak, że system UVO Connect będzie rozwijany i udoskonalany. Wkrótce pojawią się nowe funkcje, które będą pomagać w codziennym życiu. Zmieni się działanie nawigacji – urządzenie będzie obserwować natężenie ruchu drogowego, dzięki czemu zaproponuje najlepszą trasę. Użytkownicy elektryków będą mogli zdalnie włączyć sobie podgrzewanie foteli. Pozwoli to na rozpoczęcie zimowej podróży w komfortowych warunkach. UVO Connect to ułatwienie, dzięki któremu możemy wiele zyskać. Dużo łatwiej zweryfikować wiele rzeczy. Korzystanie z technologii pozwala zaoszczędzić czas i zyskać więcej spokoju.

Umów się
na jazdę próbną

Zobacz również

Zostaw swój numer, a nasz doradca oddzwoni do Ciebie w ciągu 15 minut. *

*W godzinach pracy salonu.

Informacja RODO

Wysyłając zapytanie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu kontaktu przez administratora SZIC Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu 45-772 przy ul. Krapkowickiej 18, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000944709; NIP nr: 7542935038; REGON nr: 160187684 o kapitale zakładowym w wysokości 50.000,00 złotych. Pani/Pana dane zbierane są w celu nawiązania kontaktu, prowadzenia rozmów handlowych, realizacji umowy gospodarczej. Ma Pani/Pana prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, prawo do przenoszenia danych. Szczegóły dotyczące przetwarzania dostępne są w Polityce ochrony danych dostępnej na stronie: https://www.szic.pl/ochrona-danych/.